18419 звернень громадян надійшло до органів Пенсійного фонду в області протягом 2008 року, що на 17,3% менше, ніж 2007-го.
Про це «Кіровоград.proUA.com» повідомив перший заступник начальника Головного управління Фонду Юрій Шарпінський.
За його даними, зменшення кількості звернень відбулося завдяки сучасним інформаційним технологіям обслуговування пенсіонерів, в тому числі й через забезпечення умов щодо розширення доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних в системі персоніфікованого обліку.
Крім цього, громадяни мають можливість отримати іншу довідкову інформацію. Для того, щоб отримати консультацію чи роз’яснення швидко та в зручний час для відвідувачів Фонду створені громадські приймальні, в тому числі і в головному управлінні, в яких щодня, крім неділі, ведуть прийом спеціалісти. До громадської приймальні головного управління у 2008 році звернулося 733 громадяни з питань пенсійного забезпечення та 5268 осіб з питань пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.
Для заощадження часу та з метою зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень в органи Фонду в області у головному та підвідомчих управліннях організовано постійно діючі “гарячі” телефонні лінії, яких по області налічується 33. Номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднені у друкованих і електронних засобах масової інформації, на web-сайті головного управління. У 2008 році на телефон «гарячої» лінії головного управління звернулося 2848 осіб.
0