КРОПИВНИЦЬКИЙ

Мешканці Кіровоградщини торік 293 рази зверталися до Держспоживстандарту

0

Мешканці Кіровоградської області зверталися до Держспоживстандарту 293 рази у 2008 році.

Про це «Кіровоград.proUA.com» повідомили у прес-службі Держспоживстандарту України.

У прес-службі відзначили, що найбільше звернень минулого року надійшло від жителів Полтавської (3261) та Донецької (2464) областей, Севастополя (2350), Києва (2264). Найменше – із Хмельницької (229), Рівненської (260) та Кіровоградської (293) областей.

Найбільше вимог споживачів було задоволено у Київській (98 %),  Закарпатській (97 %), Луганській (97 %), Житомирській (94 %) та Одеській (94 %) областях.  Найменше – в Полтавській (19 %), Чернігівській  (51 %) та Кіровоградській (66 %).

За аналізом одержаних звернень, 45 % із них стосувалась якості наданих послуг (робіт) (з них 12 % – житлово-комунальні послуги, 2,2 % – послуги зв`язку); 40 % звернень стосувалася якості непродовольчих товарів; 6 % – якості продовольчих товарів, 3 % – порушень у сфері громадського харчування.

Найбільше невдоволення споживачів викликає низька якість надання житлово-комунальних послуг; невиконання умов договорів зі встановлення металопластикових виробів (вікон, дверей тощо), автономних систем опалення та відключення від систем централізованого теплопостачання; оплата витрат, пов’язаних з періодичною повіркою, обслуговуванням та ремонтом засобів обліку води; неналежне утримання житлових будинків та прибудинкових територій; відсутність коштів на капітальний та поточний ремонт житлових будівель; неякісне тепло- та водопостачання; неналежної якості послуги зв’язку, мережі Інтернет, телебачення та послуги, що надають страхові компанії та туристичні фірми.

У IV кварталі 2008 року через підвищення курсу іноземної валюти та облікової ставки Національного банку України до Держспоживстандарту надійшла велика кількість звернень стосовно банківських послуг, зокрема щодо різкого підняття банками процентної ставки за кредитними договорами.

Проблематичним торік залишалося питання роботи сервісних центрів з ремонту мобільних телефонів, складно-побутових товарів. Ці скарги споживачів зумовлені недотриманням термінів проведення ремонтів, низькою їхньою якістю, неоформленням або неправильним оформленням документів.

Усього протягом 2008 року Держспоживстандарт України допоміг повернути споживачам понад 11,2 млн. грн. за придбану неякісну продукцію (товари, роботи і послуги).

Новини партнерів

Loading...

Новини Trembita.info

Останні новини

17:05

В Кропивницком пересчитают бездомных животных

16:15

В Кропивницком мужчина угнал у соседа авто и помял чужой забор

14:31

В Кропивницком пылал девятиэтажный дом

12:27

Как проходит ремонт моста в Александрии

11:24

На Кировоградщине чиновник требовал от атошников мзду за землю

Архів

kirovograd.comments.ua

block2

kirovograd.comments.ua
Загрузка...

Партнеры портала

Price.ua - сервис сравнения цен в Украине

   © «Комментарии:», 2014

Система Orphus