Мінімізувати оприлюднення матеріалів негативного змісту, змістивши акцент на позитивний досвід виходу з кризи минулих років, радять ЗМІ підприємці, влада й громадські організації Кіровограда.
Цю рекомендацію містить один із пунктів плану антикризових заходів, сформованих учасниками круглого столу «Розвиток в умовах кризи: моделі, технології, досвід», що відбувся в міській раді.
Окрім цього, громадським об’єднанням рекомендовано розгорнути антикризову піар-кампанію, волонтерський рух, створити мережу консультативних пунктів роботи з населенням (психологічна, інформаційна та юридична підтримка), звернутися до навчальних закладів із пропозицією сприяти у створенні та функціонуванні цих консультативних пунктів.
Також керівникам підприємств спільно з міськрайонним центром зайнятості та громадськими організаціями потрібно організувати курси підвищення кваліфікації працівників та навчання їх основам фінансової, правової, психологічної грамотності й самоорганізації.
0